Selasa, Februari 17, 2009

Kain Sendiri Yang Terlondeh!!

Apabila kisah gambar/video separuh bogel ADUN Bukit Lanjan mula mendapat liputan dan menjadi cerita sensasi, mesti BN/UMNO yang dijadikan mangsa tuduhan..Padahalnya teman lelaki beliau yang mengambil gambar berkenaan, paling tidak pun tentunya teman lelaki YB Elizabeth tu orang UMNO/BN..


Kononnya hak peribadi beliau sudah dicerobohi dan kejadian berkenaan pula berlaku didalam rumahnya ketika beliau sedang nyeyak tidur. Kepenatan barangkali. Begitulah moral pemimpin PKR yang selama ini melaung-laungkan yang BN/UMNO ni tidak bermoral..korupsi dan sebagainya.




Seperti mana kisah hubungan terlarang ADUN Bukit Selambau yang meletakkan jawatannya minggu lepas, juga kononnya tidak tahan dengan pujukan/sogokan dari BN untuk beliau melompat.


Setiap apa yang terjadi kepada mereka, kononnya BN/UMNO lah penyebab segala punca. Padahal gambar beliau yang tersebar dan teman lelakinya yang mengambil gambar berkenaan. Ahh..sudah hilang kewarasan mereka.



Cukup setakat ini, kerana kisah ini sudah ramai yang menulis dan mengulasnya. Semoga YB Elizabeth Wong akan meletakkan jawatannya kerana ini melibatkan soal moral dan kepimpinan beliau.

*Seperti lirik lagu kumpulan Ahli Fikir (2x5)
"Jangan jaga tepi kain orang lain, kain sendiri yang terlondeh,Paku Dulang Paku Serpih, Mengata Orang, Dia yang lebih"

4 ulasan:

  1. Gambar tengah mengangkang tak ada ke? Napa tak bubuh je? Hehehehe..

    PRK di 3 bukit la nampaknya.

    Bukit GANTANG (Bukit Handsome...kalau ikut slang Indonesia)

    BUKIT teLANJANg...(sempena Eli Wong heheh)

    BUKIT SELAMBAU (Selamba ikut slang Melaka)

    Selamat berPRK!

    BalasPadam
  2. Hai ya! Ini amoi balu mali ma. Bukan ipoh mali punya, tapi ini bukit lenjan mali punya. Mau tengok gamba ada. K*****g tatak bunyi punya.

    BalasPadam
  3. TU LA PASAL...TERLAMPAU NAK JAGA KAIN ORG, SAMPAI LUPA LA PLAK,BUKAN TERLONDEH TAPI TAK PAKAI KAIN LANGSUNG..HUHUHU

    BalasPadam
  4. tak faham kenapa muslimat Pas bagi sokongan penuh kat elizabeth wong,kerana kes telanjang ni..ishk ishk.. ker diorang pon memang suke bab - bab telanjang ni..hmmmm

    BalasPadam