Khamis, Jun 25, 2009

KY Jelly hilangkan kesan liwat tetapi bukti semen masih kekal


Malam Isnin Anwar berada di Manek Urai untuk kempen bagi persediaan pilihanraya kecil di situ. Dalam ceramah, dia dok cerita kat orang kampung pasal tuduhan liwat terhadapnya.

Dia beritahu orang ramai Saiful telah diperiksa pada pukul 3 petang di Pusrawi dan tidak ada kesan tembus dan luka. Kemudian Saiful dibawa terus ke Hospital Kuala Lumpur, diperiksa pula oleh tiga pakar dan keputusan yang sama. Ini juga alasan yang dia dok guna untuk memohon pada mahkamah agar pertuduhan digugurkan.

Cuba kita pikiaq skit. Kalau Anwar guna KY Jelly, kemungkinan perbuatan liwat itu tidak meninggalkan kesan fizikal. Pasal kita bukan buat dan guna benda-benda macam ini, kita carilah maklumat.



Menurut Wikipedia, KY Jelly adalah alat pelicin peribadi bagi kegunaan antara lain, seks anal atau liwat. Articlesbase pula menulis bahawa kaedah penggunaan yang betul boleh mengelakkan berlaku luka dan koyak pada kulit.



Anwar ni kata dia sendiri prihatin terhadap rakyat. Katalah dia guna KY Jelly supaya pasangannya tidak cedera. Pastilah tidak ada kesan. Tetapi adakah bermakna perbuatan liwat tidak berlaku?[Nota: Ada komentar blog sini menafikan dengan hujah Saiful memberitahu dia diliwat secara paksa. Kalau secara paksa boleh masukkan genital, apa susah nak masukkan pelicin? Betul atau tidak, pandangan ini membuka kemungkinan bahawa bukti untuk mahkamah bukan sekadar laporan perubatan kesan liwat. Kemungkinan semen adalah salah satu bukti. Entah apa lagi yang pendakwa raya ada.] Sedaq tak hangpa? Anwar tidak sebut langsung laporan perubatan tidak terjumpa kesan semen? Mungkinkah ada terjumpa kesan semen dari punggung Saiful? Tapi Anwar malu nak khabaq kat kita. Kalau ada, ia bermakna perbuatan liwat berlaku. Cuma siapa empunya semen tu?


Anwar enggan beri sample DNA terbaru semasa pemeriksaan doktor. Alasan dia takut dianiaya dan fitnah. Jangan lupa polis masih ada rekod DNA Anwar dari perbicaraan dulu. Mungkinkah DNA dari semen yang diperolehi dari punggung Saiful sama dengan rekod DNA dalam simpanan polis?


Betoi betoi ... kita tau rekod DNA yang ada pada polis tak boleh guna untuk mahkamah. Walaupun tak boleh guna, persamaan DNA cukup untuk meyakinkan polis bahawa mereka tak salah tuduh. Mereka kena berjaga pasai nanti orang tuduh polis nak kenakan Anwar.
Bila dah yakin, tidak mustahil untuk polis perolehi bukti-bukti lain. Itu pasai mahkamah yakin dengan affidavit dari pendakwa untuk kes dibicara. Kalaulah ini semua teka-teka dan tak betul, takpe. Anwar boleh pi ke mahkamah dan hujah. Dah yakin menang, tak payahlah nak lari dan main wayang untuk tangguh-tangguh.

Orang kampung Manek Urai bolehlah hang auta, Anwar. Itu pun belum tentu mereka nak caya buta-buta.

Dipetik dan sunting dari blog The Unspinners . (mykmu.net)

3 ulasan:

  1. Anu-War ni kaki kencing...jangan percaya ah cakap dia...

    BalasPadam
  2. korek jangan tak korek,last2 takde bukti pulak....ntah la....lain kali cube la buat jenayah yg ganas lagi...

    BalasPadam
  3. Cari le puncanya jangan menuding jari je yob,soheh atau x ceta ni????.....betul ke sipol tu kena liwat,dah para doktor2 pakar yg menyatakan x ade kesan luka pada lubang du....nya,tambah nk dekat dgn manik urai ni timbul pula ceta ni,org UBN dh x adae modal aje dgn hawo deme ni.

    BalasPadam