Ahad, Oktober 04, 2009

Hari Ini Tumbuk, Esok Tikam Pulak!!!

Selesai sudah penaman calon Pilihanraya Kecil N31 DUN Bagan Pinang semalam.Baik UMNO/BN mahupun PAS/Pakatan Rakyat semuanya membawa penyokong memasing sebagai tanda sokongan moral dan peperangan awal di Bagan Pinang ini.
Pesuruhjaya PAS Negeri Sembilan, En. Zulkifli akan menentang Tan Sri Isa Samad Ketua UMNO Bahagian Teluk Kemang.
Berlaku sedikit kekecohan yang mana Pengerusi Biro Putera UMNO merangkap Ahli Majlis Tertinggi UMNO, Datuk Abd. Aziz Rahim telah ditumbuk oleh penyokong pembangkang dan Datuk Ismail Sabri Yaakub pula hampir menerima nasib yang sama.
Dan pada hari ini, Pengarah Jentera Pilihanraya PAS iaitu Naib Presiden PAS, Salahuddin Ayub menafikan yang penyokong mereka melakukannya.
Kalau bukan penyokong pembangkang siapa plak yang tumbuk?? HEhehehe... Lawak mcm Raja Lawak..dan polis juga diberitakan ada mempunyai video kejadian dan sedang mengecam mereka yang terlibat. Penyokong pembangkang mmg tak reti nak hormat orang. Itulah yang diajar oleh Tok Gundu mereka. Dengan UMNO mesti lawan tp dengan DAP mesti dipeluk dan disokong..
Lepas ni jangan plak heran kalao ada plak pemimpin yang kena tikam oleh penyokong pembangkang kerana sikap fanatik dan taksub mereka.

2 ulasan:

  1. PENYOKONG dan pemimpin pembangkang memang pengganas,pengkhianat,penipu itulah parti pembangkang.Apa yang diorang tahu nak buat kecoh gunakan penyokong yang cetek ilmu dan tipu mereka hingakan mereka pecaya kalau tak ikut nanti masuk neraka TOK GUNDU cakap kalau sokong pas masuk syurga kalau sokong BN masuk neraka orang yang bodoh sahaja yang pecaya ckp TOK GUNDU ni dia siapa nak menetukan neraka ke syurga TOK GUNDU dan ayah pin adalah adik beradik maka mereka ni sudah sesat PULANGLAH KE PANGKAL JALAN WAHAI TOK GUNDU kamu tu dah nyanyok tapi masih lagi gila kuasa (YA ALLAH TUHANKU TUNJUKAN LA JALAN UNTUK TOK GUNDU YANG SESAT NI TERANG KAN LA HATI DIA YANG HITAM DAN BUSUK TU AMINN....)

    BalasPadam
  2. PAS BERJUANG CARA REVOLUSI IRAN
    Semasa Revolusi Iran tahun 1979 dan ketika pembentukan Kerajaan Revolusi Iran tahun 1980’an, ramai dari kalangan tokoh-tokoh PAS melawat Iran termasuk TG Hadi Awang, TG Nik Aziz, bahkan hampir kesemua tokoh kepimpinan PAS melawat Iran. Anak TG Nik Aziz kemudiannya dihantar menuntut di Qom Iran, juga termasuk ramai pelajar dari sekolah-sekolah Agama kelolaan PAS dihantar ke Iran.

    PAS yang selama ini tidak menyokong MAZHAB SYI’AH, telah kemudiannya mengiktirafnya sebagai salah satu mazhab yang diterima oleh Dunia Islam selain AHLIL SUNNAH WAL JAMA’AH. Bahkan fahaman SYI’AH telah diserapkan ke dalam PAS, termasuk juga meniru teknik dan cara perjuangan Revolusi Iran. Kita dapati cara perjuangan PAS adalah ala revolusi dan sering terlibat dengan demonstrasi, bersikap kasar serta mencaci maki tokoh-tokoh pemimpin bukan PAS.

    http://www.youtube.com/watch?v=PRzYG9vJXAQ

    http://www.youtube.com/watch?v=D8Dw3Pv1Lbc

    http://www.youtube.com/watch?v=LtRlJNbS_Ec

    BalasPadam