Selasa, Mac 31, 2009

Sekilas Dari Bukit Gantang!!

Jentera pilihanraya BN & PAS mula mengambil tempat di sekitar Parlimen Bukit Gantang.

Malam tadi sepatutnya Mat Sabu & Sivakumar mengadakan ceramah di Simpang tetapi ceramah berkenaan tiada permit dan terpaksa dibatalkan. Mereka berdua kemudian membuat lawatan dari rumah ke rumah.

Malam kelmarin telah diadakan ceramah oleh pihak BN. Antara penceramah yang hadir ialah Ezam, Lokman Noor Adam, Roslan Kassim dan beberapa bekas pemimpin kanan Angkatan Muda Keadilan.

Jentera PAS mula memberikan wang RM50 dan keperluan dapur di Kuala Sepetang & Trong. Diberitakan beberapa mahasiswa & mahasiswi mula berkampung di sekitar Bukit Gantang dan sasaran mereka ialah golongan wanita & ibu tunggal yang akan mereka tarbiahkan.

Naib Ketua PEMUDA UMNO Malaysia YB Datuk Razali Ibrahim telah berjumpa dengan beberapa persatuan Cina untuk mendengar dan berbincang dengan mereka. Disamping untuk meraih sokongan. Kemudiannya YB Razali telah mengadakan pertemuan dengan YAB Menteri Besar Perak Dato' Zamry Kadir.

Dalam ceramah Hj Hadi di Matang Road, Kuala Sepetang malam tadi kehadiran kurang dari 100 orang tetapi yang hadir kebanyakannya ialah orang luar. ANtara ucapannya menyatakan undi PAS, syurga balasannya dan mengatakan UMNO silap memilih Najib sebagai pemimpin.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan