Rabu, April 22, 2009

Kursus Pembangunan Personaliti PEMUDA & PUTERI UMNO Parit 2009

YB Ustad Nizar (duduk, empat dari kanan), Saudara Khairul Shahril (duduk empat dari kanan), En. Budiman Idris, Pegawai Belia & Sukan Daerah Perak Tengah (duduk tiga dari kanan) bersama PUTERI UMNO
Gambar kenangan bersama PEMUDA UMNO

Majlis Perasmian Penutup oleh YB Drs. Ustad Mohd. Nizar Zakaria (Ahli Parlimen Parit)

Majlis Perasmian Penutup

Menyanyikan Lagu Negaraku & Lagu Bersatu (UMNO) dengan penuh semangat

Kelas Pengucapan Awam oleh Penceramah dari Pejabat Belia & Sukan Kg. Gajah,
En. Fairuz Marzuki

Semua peserta kusyuk!!

Majlis Perasmian oleh YB Dato' Hj. Mohd. Zaim Hj Abu Hasan

Turut kelihatan dalam gambar Naib Ketua Pergerakan PUTERI UMNO Parit, Saudari Sharifah Hasnawiyah Syed Mohamad


Ucapan Aluan oleh Saudara Khairul Shahril Mohamed

(Ketua Pergerakan PEMUDA UMNO Parit)

Pada 18 & 19 hb April 2009 yang lalu, Pejabat Belia & Sukan Daerah Perak Tengah dengan kerjasama Pergerakan PEMUDA UMNO Bahagian Parit & PUTERI UMNO Bahagian Parit telah mengadakan Kursus/Program Pembangunan Personaliti yang bertempat di Hotel Cool Point, Cameron Highland. Seramai 59 orang peserta yang terdiri dari AJK PEMUDA Parit,Ketua PEMUDA Cawangan, Ketua PUTERI Cawangan dan ahli - ahli PEMUDA & PUTERI.

Perasmian kursus telah dilakukan oleh YB Dato' Haji Mohd. Zaim b. Haji Abu Hasan selaku Ketua UMNO Bahagian Parit merangkap ADUN Belanja pada Sabtu 18 April 2009 jam 5.30 ptg. Walaupun sibuk dengan aktiviti dan jadualnya, YB Dato' Zaim sempat meluangkan masa untuk bersama - sama dengan peserta kursus di Cameron Highland dan beliau pulang ke Ipoh sebaik solat Maghrib di hotel.

Majlis Perasmian Penutup pula di sempurnakan oleh YB Drs. Ustad Mohd. Nizar Zakaria, Ahli Parlimen Parit merangkap Pengerusi MAYC Parlimen Parit dan mantan Ketua Pergerakan PEMUDA UMNO Parit. Majlis penutup pula diadakan pada hari Ahad 19 April 2009.

Ketua Pergerakan PEMUDA UMNO Parit, Saudara Khairul Shahril b. Mohamed merakam ucapan setinggi penghargaan kepada YB Dato' Zaim & YB Drs. Ustad Mohd Nizar diatas kesudian meluangkan masa untuk bersama - sama pergerakan PEMUDA & PUTERI. Ucapan terima kasih juga tidak lupa kepada Pejabat Belia & Sukan Daerah Perak Tengah yang sentiasa memberikan kerjasama kepada PEMUDA mahupun PUTERI UMNO Parit.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan