Ahad, September 06, 2009

Peristiwa Februari Akan Berlaku di Selangor!!

Penulis menerima satu SMS dari seorang sahabat Gelombang PEMUDA Perak pada jam 2.30 pagi tadi dan menerima 1 sms yg serupa dari sahabat forumer jam 12.41 tgh hari ni. Kedua - dua sms ini serupa dan sama...

Smsnya berbunyi begini :

""Untuk Sebaran Segera, Tragedi Perak akan berulang di Selangor. Marilah kita sama-sama berdoa agar kerajaan rakyat pimpinan ts khalid kekal memerintah Selangor. Sumber dari pejabat DSAI mengatakan 11 ADUN PR akan keluar parti dan akan menjadi ADUN Bebas, 5 PAS, 3 PKR dan 3 DAP. Ini semua kerja jahat BN. Jika tiada pilihan, ts khalid akan mengadap Sultan Selasa ini untuk mohon bubarkan DUN. Semua cabang dan ranting diminta bersedia untuk gerakan jentera p/raya. Sama-sama kita pertahankan kerajaan selangor drpd terus menjadi mangsa politik jahat BN"'.

Itulah sms yang penulis terima.

Sejauh mana kebenaran ini? Didalam beberapa blog sahabat juga ada menulis isu ini, serangan waktu subuh di Selangor..adakah Selangor akan bertukar kepimpinan selepas ini??

Penulis sendiri tidak berani untuk mengulas lanjut kerana tiada maklumat yang benar-benar lengkap dan cukup.

Tetapi, jika benar ini satu perkembangan yang baik dan positif. Dan menjadi persoalan pula, kenapa BN/UMNO pulak dituduh jahat?? Aduh..kenapa xkaji apa sebab musabab yg ADUN2 ni keluar parti??

So..nilaikan sendiri.

1 ulasan: