Isnin, Ogos 03, 2009

GMI :: Menutup Pandangan Umum Terhadap Kes Liwat Anwar!!


Sila jawab persoalan ini wahai DS Anwar Ibrahim!


Jangan jadi hipokrit..Sudah, lebih dari setahun saya tunggu untuk beri keterangan di Mahkamah. Kini beliau sedang cuba sedaya upaya untuk menafikan hak saya untuk memberi keterangan di Mahkamah serta mendapatkan perbicaraan yang adil.2hb September ini, Mahkamah Tinggi akan mendengar permohonan tertuduh(DS Anwar Ibrahim) iaitu permohonan untuk MENGUGURKAN PERTUDUHAN(Gugur Kes) beliau SEBELUM IA DIBICARAKAN.


Persoalan saya, apa bezanya tindakan beliau memfailkan permohonan itu dengan ISA(tahan 'tanpa bicara') yang dituduh kononnya zalim?Kes saya ini berbeza dengan kes yang lain kerana walaupun saya pengadu/mangsa, namun saya dicop seolah-oleh seperti OKT(Orang Kena Tuduh) dimata umum, OKT pula mangsa.Jika permohonan itu berjaya(kes gugur), tidakkah ia merupakan satu bentuk penganiayaan kepada saya selaku pengadu/saksi utama.


Pelbagai tohmahan, fitnah, maki hamun dan pelbagai lagi oleh jutaan manusia dilempar kerana tidak mempercayai saya. Tetapi apabila saya bersedia untuk memberi keterangan, masing-masing seperti cacing kepanasan.Walaupun perit menahan diri dari mendedahkan segala bukti yang ada, saya tetap bersabar kerana saya perlu menghormati Mahkamah.



Alhamdulillah, Allah melindungi saya daripada dijerat tertuduh yang sering mahu mengheret saya membicarakan ia di media(luar mahkamah), kerana akhirnya banyak tindakan beliau seperti tidak ''consistent'' dalam membuat kenyataan bakal menjerat dirinya kelak.Kepada Allah saya berdoa dan berserah..Yang HAK pasti BERDIRI, Yang BATIL pasti JATUH!


SAIFUL BUKHARI




Dipetik dari Blog MohdSaifulbukhari

2 ulasan:

  1. Tengok muka dia pun dah macam gangster jer juburi ni

    BalasPadam
  2. jgn trlalu yakin.lihat diri sendiri.tuhan maha mengetahui.kalau anda berperibadi mulia patutkah anda kutuk2 sesama islam sblm sesuatu keputusan perbicaraan di buat.jd pk2kan lah.andai kita marah seseorang kita harus bersabar kerana Allah bersama org2 yg sabar.bkn asik menghina dan mencaci tak tentu fasal.t.kasih

    BalasPadam