Isnin, Ogos 10, 2009

Musuh Islam & Orang Melayu!!

KURANG HAJAR! Itulah yang yang menerangkan sikap DAP terhadap Raja-raja Melayu. Parti chauvinis itu juga tidak segan silu menghina agama Islam. Kita tengok samada PAS parti yang mendakwa memperjuangkan Islam akan membela hinaan DAP terhadap penceramah bebas Dr Mohd Riduan Tee Abdullah.Siapa yang akan bela Islam? PAS kah? PKR kah atau UMNO kah?PAS tetap berdiam diri hingga ke hari ini. Mari kita tanya bekas Menteri Besar Perak yang gila talak Nizar Jamaluddin samada beliau akan bela Dr Mohd Ridhuan? Bika benar kita mesti berkata benar.

Jika salah tentu kita kena kata salah. Sebab itu Pemuda UMNO yang bela Majlis Agama Islam Selangor tentang isu rampas arak di kedai serbaneka. Mana Pemuda PAS? Atau PAS hanya berani sesama umat Islam tetapi takut dengan DAP?Bila kita kata Nizar boneka DAP, orang PAS marah melompat-lompat macam monyet. Sekarang masa untuk buktikan Nizar ada otak sendiri bukan asyik mabuk nak jadi Menteri Besar dengan gunakan mahkamah.Kita juga nak tunggu samada Nizar akan ke hadapan bela DYMM Sultan Perak dan DYTM Raja Muda. Ada telor ke Nizar ni atau dia memang sang dayus yang takda maruah dan harga diri.
Pagi tadi Dr Zambry Abd Kadir sudah cabar Loke Siew Fook supaya nafi dia yang tulis blog menghina DYMM Sultan Perak dan DYTM Raja Muda. Kata Zambry kalau dia bukan yang tulis dia mesti nafikan.Tetapi kalau dia tulis jelas dia DERHAKA, KURANG HAJAR DAN PENGKHIANAT!Malangnya sampai sekarang Nizar diam diri. Nik Aziz diam diri. Sapa yang berani ke depan . . . Dr Zambry laaaa jugak. Nizar telornya dah kena cekup dengan DAP. Maklumla nak jadi MB balik!

3 ulasan:

  1. Salam Bro,

    Itulah keadaannya. Statements dari YB Zulkifli Noordin (MP Kulim) menjelaskan kepada kita semua apa senario dalam Pakatan Rakyat.

    Berikut kata-kata YB Zulkifli:

    Apakah kita semua mesti sentiasa menari gendang yang dipalu oleh DAP? Sesiapa yang tidak bersetuju dengan DAP menjadi musuh yang mesti dikutuk dan diserang?

    ****

    Jelas sekali Ketuanan Rakyat yang dicanang sebenarnya lebih mirip Ketuanan DAP. DAP yang jadi ketua!

    BalasPadam
  2. DULU SAPA YANG MENENTANG RAJA-RAJA MELAYU. KALAU BUKAN UMNO. SIAPA YANG MENGGADAI TANAH SIMPANAN MELAYU KALAU BUKAN UMNO.
    UNIVERSITI PETRONAS TERPAKSA MEMBELI USM SEBAB KERAJAAN NEGERI KENAKAN PREMIUM YANG TINGGI TAPI UNIVERSITI MCA DAPAT TANAH PERCUMA SEBANYAK 1000 EKAR.
    TANAH SIMPANAN MELAYU DI PADANG RENGAS TERGADAI KAADA YEOH TEONG LAY.
    PANGKOR LAUT TERGADAI PADA YEOH TEONG LAY.
    BANYAK LAGI.
    SEDARLAH DIRI.
    SETAHUN PR MEMERINTAH KORANG TAK DAPAT APA. SEKARANG KORANG SAPU KELILING.
    KORANGLAH PENGHIANAT BANGSA.

    BalasPadam
  3. Salam saudara...

    Macam mana si Nijar tu nak pertahankan raja? Kepala dia sekarang tengah bengong sikit, tu sebab pergi berdemo kat KL tempoh hari pakai tali leher. Pastu pergi yamseng @ yambui dengan Nga dan Ngeh kat Selangor pulak.

    Kan ke kat Selangor la ni, beer dah jadi halal, menurut kata Tuan Garu Ronnie Liu dan Tuan Garu Tian Chua la....

    Balik je kat Perak, kena tulah dari Raja pula, bertambah la bengong si Nijar keparat tu....

    BalasPadam