Rabu, November 04, 2009

Dr. Xavier Berceramah di Masjid Pula..!!





Selama 52 tahun kerajaan Barisan Nasional yang mana di pimpin oleh UMNO tidak pernah sama sekali Rumah Allah di jadikan tempat bagi orang bukan Muslim yang mana KAFIR menyampaikan ceramah Politik mereka. Baik dari dalam Barisan Nasional MCA, GERAKAN, MIC dan parti komponen BN yang lain mereka semuanya sedar dan tahu apa itu Rumah Allah bagi kita umat Islam.
Seburuk buruk UMNO tidak pernah di lacurkan Islam itu walau seinci sekalipun.Namun apa terjadi di Selangor? Mengapa rumah Allah di mainkan oleh kerajaan Pakatan Pembangkang PAS, DAP dan PKR dengan sedemikian rupa? Apa sudah tidak ada tempat lainkah bagi mereka ini menyampaikan ceramah politik dan agenda politik mereka ini? Apa Rumah Allah ini tempat bagi orang KAFIR sewenang-wenangnya mencemari nya?
Sesungguhnya ini adalah satu perbuatan TERKUTUK yang telah di lakukan oleh Kerajaan Pakatan Pembangkang PAS, DAP dan PKR. Mereka telah menjemput orang kafir yang ternyata orang ini lah yang menentang keras ISLAM. Xavier ini juga lah yang telah memprotes banyak hal berkaitan Islam malah Dana bagi membina rumah Allah juga si Kafir ini lah yang menentang dengan keras. Namun PAS telah buta hati dan merelakan Si kafir yang BANGSAT ini mencemari kesucian rumah Allah itu.Lagi gambat yang mengaibkan rumah Allah Klik blogg GAPTidak berhenti setakat itu sahaja kesucian Rumah Allah di lacuri oleh Pakatan pembangkang ini malah Titah Sultan Selangor yang tidak ingin rumah Allah ini di jadikan medan politik dan tempat bagi mengahasut rakyat telah diingkari oleh kerajaan Pakatan Pembangkang ini.Klik Disini Pejuang Bangsa
Sesungguhnya Kerajaan Pakatan Pembangkang PAS, DAP dan PKR ini telah menjadikan rumah Allah sebagai tempat buat mereka dan golongan mereka sahaja. Bukankah rumah Allah itu buat kita seluruh umat? Mengapa di lacurkan sedemikian rupa rumah Allah itu? Ya Allah!!!Sultan Selangor harus mengambil tindakan yang sewajarnya dalam hal ini. Malah Kerajaan Malaysia juga harus membuat satu tindakan tegas berhubung hal ini. Ini boleh mencemarkan nama baik Malaysia yang di kenali seluruh Dunia sebagai sebuah negara Islam Contoh.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan