Selasa, November 17, 2009

Penasihat 25%...!!

Mantan Perdana Menteri Tun Dr. Mahathir Mohamad memberitahu, Anwar Ibrahim tidak pandai pasal ekonomi tetapi dia hanya pandai bercakap sahaja.
"Bercakap memang pandai, tetapi pasal ekonomi dia tak tahu," katanya kepada pemberita ketika ditanya mengenai pelantikan Anwar sebagai penasihat ekonomi kerajaan Selangor dengan bayaran elaun simbolik RM1 sebulan.
Tun juga turut berkata, jika nilai RM1 yang dibayar maka RM1 jugalah hasil/nilai yang akan diterima.
Nasib baik lah bayar seringgit. Kalau bayar guna Jelly KY cam mana plak yer?? Ish ish ish..
Seringgit tu gimik politik je. Sbab anwar sudah semakin kepanasan dan ketidaktentuan politik di Selangor yang memaksanya bertindak.
Dan ini juga menunjukkan bahawa Tan Sri Khalid tiada wibawa untuk menaikkan ekonomi Selangor kerana terpaksa melantik si kaki liwat jadi penasihat. Ini mungkin Penasihat 25%.
Kot melingkup la ekonomi Selangor lepas ini. Lps ni jangankan lembu korban...babi korban pun sesilap hari bulan ada. Jangan xpercaya. Tiada yang mustahil pada kacamata PR ni.
Jadi, bersedialah seantero alam Selangor untuk menerima Penasihat RM1 ini. Dan jangan berharap sangat pulangan yang lumayan kerana dibayar pun RM1..jadi hasilnya pun lebih kurang itu jer la...
Penasihat 25 %...

1 ulasan:

  1. menempelak Kerajaan PKR-DAP-PAS Selangor yg tidak memenuhi janji Manifesto PRU12 iaitu 'Membantu setiap rakyat Selangor mendapat kediaman sendiri', kerana MENGHALANG Rakyat Selangor yg membeli rumah projek Talam Corp mendapatkan hakmilik. Permohonan Budget Tambahan bagi pengambilalihan hutang Talam Corp pula, pada hakikatnya, adalah umpama 'TUTUP LUBANG GALI LUBANG'!

    BalasPadam