Rabu, November 11, 2009

Kickdefella telah di Kick Keluar Dari PMBK!!


Alhamdulillah masih diberi kesempatan masa untuk menulis. Kekangan kerja dan hal - hal lain yang agak membataskan untuk menulis.


Hari ini diberitakan blogger upahan PAS Kickdefella telah diberhentikan serta merta oleh Nik Aziz. Klik sini untuk berita selanjutnya.


Kickdefella atau nama sebenarnya Syed Azidi mula berkhidmat sebagai Pegawai Perhubungan Korporat di Pejabat Perbadanan Menteri Besar Kelantan (PMBK) pada tahun 2007 telah menerima surat pemecatan yang ditandatangani oleh Ariffahmi yang juga CEO dan menantu kepada Nik Aziz pada hari Selasa semalam. Ini berikutan beliau dituduh membuat laporan kepada SPRM berhubung salah laku di PMBK dan dituduh bersetongkol atau berkonspirasi dengan BN/UMNO.


Kickdefella merupakan seorang blogger kontroversi kerana pernah menyiarkan artikel di blog nya berkaitan mengibarkan jalur gemilang secara terbalik. Beliau juga pernah menuduh Mufti Perak, Harussani Zakaria sebagai pelacur.


Kickdefella juga akan mengadakan sidang media untuk menjelaskan kepada umum berkenaan dengan perkara ini.



Komen Pemuda Parit:

Nilaikan la sendiri, siapa yang menjadi blogger upahan di sebalik jawatan Pegawai Perhubungan Korporat.

2 ulasan:

  1. kenapa dia kritik bossnya?
    ada tak kena atau tak dapat sambung projek pasir kat kelantan kot...

    pkrpasdap.blogspot.com

    BalasPadam
  2. Sekarang baru dia tau langit tu tak sentiasa cerah...tu laa lain kali kalau nak jadi pacacai upahan tu berpada-pada laa..so sekarang rasa lah sendiri bahananya bila dah tak diperlukan lagik..dah jadik cam anjing kurap ditepi jalan..orang lalu sepak kelongkang je

    BalasPadam