Isnin, September 28, 2009

10 Isu!!!


Pilihan Raya Kecil Bagan Pinang dalam Negeri Sembilan diadakan kerana kembalinya ke rahmatullah calon penyandangnya dari UMNO/BN. Majoriti calon UMNO/BN pada PRU12 yang lalu ialah 2,333. Apakah MOOD politik kemenangan beberapa PRK masih lagi kekal dipihak Pas dan Pakatan HARAM pembangkang atau sebaliknya? Walaupun Pas dan Pakatan HARAM pembangkang mendapat kemenangan berturut2 mengalahkan UMNO/BN di beberapa PRK yang baru berlangsung, kali ini mereka mungkin akan pulang hampa di N31 kerana tiada isu serta kepincangan kepimpinan UMNO/BN di sini.



Mungkin Pas dan Pakatan HARAM pembangkang akan sekali lagi menggunakan pendekatan BANGSAT mereka iaitu menyerang peribadi calon lawan hinggakan isu rumahtangga pun mereka akan korek habis2an seperti di PRK N11 yang lalu. Jika diambil kira isu nasional yang melanda Pakatan HARAM pembangkang, Pas dan calonnya akan tungging buyung di Dun N31. Ini kerana Pakatan HARAM pembangkang sedang mereput di peringkat dalaman dan juga krisis GILA KUASA yang semakin merebak didalam Pas sendiri terutamanya di Selangor. Tentunya Pas dan Pakatan HARAM pembangkang seboleh2nya mahu lari dari membawakan isu2 nasional di PRK N31 kerana mereka tahu pastinya mereka akan menyerlahkan KEMALUAN mereka sendiri.


Antara FAKTA2 yang akan menyebabkan Pas dan Pakatan HARAM pembangkang tersembam di Bagan Pinang ialah:-


1) PENGHINAAN TERHADAP ISLAM OLEH PEMIMPIN2 DAPig. PengHALALan Nik Aziz tehadap perbuatan menghina Islam oleh para pemimpin DAPig tentunya akan menguburkan Pas di N31 malah tak mustahil juga di PRU13 kerana Pas dianggap tidak lagi mampu memperjuangkan Islam.


2) PENOLAKAN PAS TERHADAP KERAJAAN PERPADUAN UMNO. Pas dilihat GILAKAN KUASA dan kedudukan apabila sanggup berkerjasama dengan KAFIR daripada menjalinkan persefahaman dengan sesama muslim.


3) KEMELUT POLITIK TAK BERTAMADUN Pakatan Rasuah (PR) DI PERAK Isu menghina Raja dan usaha menghuru harakan keamanan di Perak oleh Nizar PENDERHAKA akan memberi kesan yang besar dikalangan orang melayu. Ditambah pula Nizar jelas berada dibawah telunjuk KAFIR DAPig didalam setiap isu yang berlaku di Perak.


4) PENGHINAAN PAS DAN Pakatan Rasuah (PR) KEPADA ANGGOTA BADAN BERUNIFORM. Selama ini Pas dan Pakatan HARAM pembangkang sering melabelkan anggota beruniform di Malaysia seperti Polis, FRU, Rela dan juga Askar sebagai TALIBARUT kerajaan. Malah ada juga di gelar ANJING kerajaan kerana melaksanakan tugas dan tanggung jawab mereka. Kini di Bagan Pinang, Pas dan Pakatan HARAM pembangkang secara TAK TAHU MALU kembali menagih undi dari anggota beruniform ini.



5) KES LIWAT ANWAR Ramai telah menyedari usaha Anwar melengah2kan perbicaraan kes liwatnya di mahkamah. Pelbagai cara dilakukan oleh Anwar untuk mengelakkan kesnya dibicarakan dan Pas tetap menyokong penuh Anwar yang penuh dengan SALAHLAKU MORAL ini.



6) KRISIS PENYELEWENGAN WANG RAKYAT DI SELANGOR Pakatan HARAM pembangkang berdepan dengan tuduhan penyelewengan wang rakyat oleh adun DAP di Selangor. Dan juga penglibatan KONGSI GELAP didalam pentadbiran kerajaan negeri Selangor. Ini menunjukkan bahawa Pakatan HARAM pembangkang TIDAK LAYAK diberikan kuasa mentadbir kerana jika dibiarkan..., negara pun akan mereka jual.



7) ISU KUIL DI SELANGOR Adun Pas dan PKR bersekongkol menggalakkan pembinaan kuil di penempatan orang Islam di Selangor. Tindakan mereka tidak mengendahkan sensitiviti masyarakat Islam ini menyebabkan penolakan TOTAL kepada mereka dari orang2 melayu/Islam di Selangor.



8 ) KELEMAHAN MENANGANI ISU ARAK Hasan Ali yang pada mulanya amat bertegas mengenai larangan penjualan ARAK terpaksa "menyerahkan kepala" untuk dipijak oleh KAFIR DAP setelah campurtangan Anwar. Ini menyerlahkan bahawa Pas Selangor hanya menjadi pencacai kepada Pakatan HARAM pembangkang.



9) KETIDAK MAMPUAN PAS MENJANA PEMBANGUNAN Ini terbukti di Manek Urai apabila Pas hampir tewas kerana penolakan oleh rakyat setempat yang diabaikan serta dibiarkan MUNDUR dari segi pembangunan. Pemimpin2 Pas terpaksa menggunakan isu SYURGA dan menjanjikan PAHALA bagi menarik undi kepada mereka.



10) PAS MENJADI TALIBARUT KEPADA KAFIR DAP Imej Pas sebagai parti Islam telah terhapus terutamanya setelah menggantikan slogan mereka dari MEMBANGUN BERSAMA ISLAM kepada PAS FOR ALL. Pas dilihat menjadi BARUA kepada KAFIR DAP apabila bersekongkol mengHALALkan ayat QURAN dipermainkan oleh KAFIR di Perak. Pas juga dilihat menjadi pembela kepada SALAHLAKU MORAL pemimpin2 DAPig apabila Nik Aziz dan muslimat Pas "mengampunkan" MODEL BOGEL DAPig.



Nyata sekali Pas hanya dijadikan alat untuk memanipulasi Islam kepada DAPig. Inilah antara isu2 bahawa Pas dan Pakatan HARAM pembangkang akan tersembam di N31 Bagan Pinang. Selama ini mereka hanya GAH berkokok di kandang sendiri yang rata2nya dipenuhi pengundi2 TOTOK mereka. Isu2 sebeginilah yang mereka harus TELAN di N31 Bagan Pinang.


Dipetik dari mykmu.net

Tiada ulasan:

Catat Ulasan