Ahad, September 20, 2009

Samy Vellu, Liabiliti Kepada BN & MIC!!

Salam Aidil Fitri..

Samy Vellu merupakan liabiliti kepada BN kata Tun Mahathir..nah...tidak syak lagi. Samy Vellu semakin tidak relevan dan ditolak oleh masyarakat India dan beban kepada BN. Orang India tidak lagi menyokong BN kerana fakfor ini.

Mereka semakin muak dengan cara Samy Vellu memimpin MIC kerana beranggapan masa dan era nya telah berlalu. Lihat saja pemimpin yang seangkatan dengannya, semua sudah bersara dari politik mahupun meletakkan jawatan dan mengundurkan diri. Zaman kegemilangannya telah pun berlalu pergi. Samy tidak perlu lagi bermimpin dan menongkat langit.

Walaupun dikabarkan Samy Vellu telah membincangkan pelan persaraan beliau dr MIC kepada Najib tetapi ianya tetap satu liabiliti kepada BN dan MIC sendiri. Kes Makka Holding dan beberapa kes yang lain juga yang merupakan punca kepada kemerosotan undi kaum India kepada BN.

Jadi, kepada Samy Vellu, cepatlah berundur. Jangan tunggu lama lagi. Orang semakin meluat. Jangan banyak sangat beretorik. Cukuplah Nik Aziz yang tidak sedar diri tu berkuasa sampai sekarang.

Salam Aidilfitri dari Parit, Perak.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan